Klockan tickar framåt...

Ja, idag har det hänt en del...

Sovmorgon imorse till 11:50, men jag var i skolan redan vid halv 10. Hade tänkt lägga in band med hjälp av skolans utrustning, då jag än så länge inte har någon själv. När jag kommer dit är det mesta låst, och hittar ingen lärare. Så jag fick gilla läget och gick o satte mig vid en annan dator och kollade runt lite på nätet. Tillslut kom det en lärare så jag kunde börja lägga över ett band. Ett band var det enda jag hann med innan vi började!

Foto A, första lektionen. Inte så mycket hände, bara gick igenom om vad kursen skulle innehålla och det där gamla vanliga tramset. Vi slutade 15:20 och då begav jag mig till Hötorget. Där köpte jag 8 blombuketter för 50:-/styck. Blommorna var till föreningen Lärkängen som hade sitt årsmöte idag! Middag när jag kom, sen gick jag, mamma o pappa ner till Lärkängens lokal.

Vid 19 började mötet. För er som inte har koll så är det jag som gör deras hemsida. Jag tycker det är kul, samtidigt som jag tycker synd om vissa personer... Helt ny styrelse med vissa knäppgökar, vissa latmaskar som gick med för att få föerningen att överleva men kunde själv inte ta på sig någonting. Sen finns det de enda 2 som satt kvar i styerlsen, dem tycker jag synd om för de kommer få ett rent helvete!! Ja, det är så svårt att skriva ner allting, det är så mycket! Men vi har skrattat en del här hemma också åt vad vissa personer sa... Haha

Ja, kom hem vid 9, och jag har faktiskt inte hunnit med speciellt mycket sen dess. Nu är jag här och skriver lite snabbt. Börjar bli väldigt trött, men vill inte sova riktigt än... Ska nog se Mamma Mia tror jag, det var ett tag sen nu.

Imorgon är det även då sovmorgon, har ingen engelska på grund av redovisningar (jag har min på torsdag). På Foto A ska vi dessutom till Kulturhuset på någon utställning bara, och för att slippa åka till skolan (det är en stor omväg), så åker jag direkt in till Kulturhuset. Så jag börjar inte förrän kvart i 1 imorgon. Sköööööönt.

Men vi säger godnatt här nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0