People take a bow

Tror ni det blev någon klippning för mig idag då? Neej, för numera måste man tydligen boka tid hos just personen jag vill ska klippa mig. Den andra som jobbar där behöver man inte boka tid hos, men jag vill inte att hon ska klippa mig. För hon kan inte klippa folk! Ser förjävligt ut...

Det blir till att klippa sig på onsdag. Jag har cirkus 2 timmar dötid innan Carro kommer, så då passar jag på! Hittar något inne i stan som verkar vettigt.

Under kvällen har jag inte gjort mycket alls... Bara suttit här vid datorn och glott, som vanligt! Nu ska jag dock sova, börjar 8:45 imorgon med Mediekunskap. Såå, godnatt.


Kommentarer
Postat av: DIXIE DELANIE

Have a nice day! :)



HUGS DIXIE DELANIE!

2009-03-13 @ 12:22:37
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0