31 mars

Det blev en snabb visit på Kulturhuset och fotoutställningen... Vi fick gå när vi kollat på bilderna och valt en att göra en analys på. Det var enkelt, en av fotograferna hade sjukt tråkiga bilder så där var det inte så svårt att tacka nej till alla... Valde min bild iallafall och sen gick jag, Maln och Amanda till Espresso House för att köpa fika. Där fick jag problem, de kunde inte läsa mitt kort... Min magnetremsa börjar försvinna, och nu går den inte att läsa längre. Men jag gick till en bankomat och hämtade ut, där funkade kortet...

Satte oss i solen, det var varmt och skönt. Sen kollade vi runt i några affärer. Hemma vid halv 4 ungefär, vid 4 tog jag mig ner till musikalen. Jag gick ner, det var skönt! Vi kom ännu längre i manuset, sen efter hade jag sånglektion och slutade kvart över 7. Då regnade det ute!!! Pappa fick komma och hämta mig.

Åt middag när jag kom hem och har sedan dess bara suttit här... Blängt TV samtidigt. Mitt liv är sååå händelserikt :)

Mars månad är nu slut, och vi tågar in i April... Spännande. Det är nog en del som händer! Men saknar Glada Gänget <3

Med det säger jag godnatt, imorgon börjar jag 8:55...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0