Går och lägger mig nu...

Well, hemma nu för lite mer än en timme sedan. Repet slutade vid halv 5, men de behövde lite hjälp med att fixa scenen med mer tyger och sånt, så jag fick hoppa in. Framförallt var det att hissa upp riggen det behövdes hjälp med, och hjälp va tungt det var. Där försvann verkligen mina sista krafter, men vi fick upp den och scenen är jättesnygg numera.

Vi hann köra igenom hela 2 gånger, första gången tog längst då orkestern inte var synkade eller någonting. Men andra gick strålande, det kommer bli helt grymt bra. Jag läääängtar

Orkar verkligen inte göra nånting, så jag går ifrån datorn och lyssnar vidare på P4 Retro. De spelar en massa schlager. Sen blir det TV:n, ha en fortsatt trevlig lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Syster

Du skulle ju se på film klockan 21:02??

2009-05-10 @ 00:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0