I soffan...

Nu är jag hemma från skolan och har slagit mig ner i soffan i mitt rum. Ätit lite glass har jag hunnit med också, samtidigt som jag kollade lite bloggar. Väntar nu på att Mamma o Pappa ska komma hem och börja med maten, jag behöver äta innan jag drar iväg till sångavslutningen. Självklart ska ju de dit med, men typ 1½ timme senare. Vi har ju uppsjungning och rep att göra först.

- Titta, nu kom pappa!

Sovmorgon idag hade vi, till halv 12 och det var superskönt. Sov 8 timmar inatt och vaknade mycket utvilad, var så himla skönt! Första lektionen var Matte och vi hade prov... Det gick inte så jättebra för mig, förstod inte riktigt alla frågor. Känns som det här blir mitt sämsta resultat, men vem vet! Man ska väl aldrig säga aldrig... Sen Mediekunskap där vi fortsatte skriva våra artiklar, ska vara klara idag men jag kommer inte hinna tror jag. Men det blir säkert bra!

Vi hörs igen senare, 17:45 ska jag iallafall vara på plats för att repa och så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0