SVERIGE AND THE SUPERKÖR <3

Jag lever, otroligt nog. Har nu genomfört totalt 4 musikalföreställningar och varit konferencier på en ABBA-konsert på 3 dagar. Är det okej att vara helt slut efter det?

Sista musikalföreställningen igår gick helt super, allt blev verkligen så mycket bättre. Man var helt totalladdad och körde på som en galning. Det var skojsat. Sen när det var slut tog vi oss hem till Mirre för "efterfest" Vi blev totalt 6 stycken, varav 5 från musikalen. Där blev det lite käk och sen TV-tittande. Vi alla blev helt överlyckliga över att Malena var så grym!!

SEN GICK HON JU VIDARE TILL FINAL OCKSÅ!!! Glädjen var totalt! MALENA OCH THE SUPERKÖR ÄGDE ALLT! <3

Imorse var jag helt slut... Skickade kryptiska svar på sms till en klasskompis, i tron om att jag svarade på när vi började. Sms:et såg ut såhär: 5 s i
Trött? Nej inte alls. Har varit sjukt seg hela dagen, och då skulle man vara konferencier också på en konsert ikväll. Men det funkade, och alla var lika nöjda efter den här konserten som den där jag själv deltog med sång! Vissa tyckte det var proffessionelt och några lika bra som vanligt. Kul att höra! Rektorn på Kulturskolan var supernöjd.

Nej, nu ska jag sova här. Det behöver jag! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0