Vad ska man göra i sommar?!

Ja, då har man fått svar från kommunen angående sommarjobb. Ingenting där, precis som väntat. Så nu har jag två stora problem... Nummer 1, vad ska jag hitta på i sommar? Har lämnat luckor för 3 veckors sommarjobb, dessutom är det ytterligare 2 veckor efter det som är obokade i veckan. Nummer 2, hur ska jag ha råd med allting? Det är det största problemet, hur kommer jag klara mig i Göteborg? Men, men. Vi får se hur allt går.

Idag hade vi Nationellt prov i Engelska. Reading och Listening. Det gick nog ganska bra tror jag. En del saker bättre än andra. När det var slut fick vi sluta. Vi hade också matte innan provet.

Ikväll hade vi rep i dansstudion, för att repa på danserna. De danserna jag är med i gick väldigt bra. Dansläraren var stolt över att jag kunde dansen där jag gör mest så pass bra, utan att ha varit på något dansrep. Sen en annan dans när jag och Adrian ska bära in Tingeling så gick det mindre bra. Adrian var inte där idag, så jag fick ta Tingeling på ryggen. Det måste sett kul ut.

Nu är det dags att sova. Skola mellan 8:45 och 13:40. Hem och fixa matsäck snabbt, sen iväg på musikalrep mellan 15:15-19:00. Tror vi ska köra med ljud och ljus då också. Förhoppningsvis hinner vi köra igenom musikalen mer än en gång då. Vi hörs imorrn. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sara

Känns som att vi sitter i samma båt när det gäller sommarjobb. Det är INTE kul någonstans.

2009-05-08 @ 08:44:09
URL: http://egogiirl.webblogg.se/
Postat av: Mika

Hoppas det löser sig med jobb, Getis håller tummarna!



Och det låter sjukt spännade med musikalen! Jag hade SÅÅÅÅÅ gärna velat vara där och kolla på er! :(

2009-05-08 @ 15:16:56
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0