John Blund kallar!

Sängen nu; Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej!



Tack för dítt långa inlägg!! Jag ringde till Viking och frågade om ålders gränsen och de svarade att det var okej att ta med Simon in! Annars är det ju ingen idè att åka om man inte får se henne!!! Skall du/ni åka på kryssning den 29? Vi har hytt och skall åka förutsatt att det inte blåser ,då bokar jag av!!!



Inget nytt på Linda fronten? Jag har inte ngt att komma med heller...



Imorgon kommer vi få besök av ett par som vill skänka Simon "Linda grejer" bla vinyl skivor... Kul att det finns människor som är snälla! Det tycker jag att du och "Carro" är med, uppskattar att ni bryr er om Simon!!!



Sköt om dig!!! Kram E-M

2009-11-05 @ 00:18:34
URL: http://evamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0