Lovet ser sitt slut...

Jag är inte bäst på att blogga just nu, jag känner det själv... Men så har jag inget jättesug på det just nu. Fast jag tänker försöka :)

Igår var jag på bio med Carro och såg filmen Så olika, av Helena Bergström. 3 hade förhandsvisning av den! Så himla bra den var, jättegrym. Väldigt hoppig i början, men det blev bättre sen och tillslut var den fantastisk! Sevärd! Jag ser den gärna igen, men väntar nog till DVDn kommer...



Mötte efter det uppe Jonatan och vi umgicks i några timmar, innan jag tog mig hemåt. Mycket trevligt måste jag säga!

Idag så mötte jag upp Carro vid kvart i 2 på Centralen, och vi tog oss ut till Skärholmen för att säga hej till Marie Rödtott. Stod o pratade med henne ett tag, innan hon behövde fortsätta jobba. Så då tog vi oss tillbaka till stan! Trallade runt massa där, stötte bland annat på Mari (ThreeD) när vi trallade omkring. Kuuul! Vid kvart över 5 tog vi oss mot hotellet där Förkväll sänds ifrån, då Nina Söderquist var med. Jag satt kvar där för att träffa Nina när hon var klar. Hon kom ut rätt snabbt, och blev jätteglad över att se mig! Vi pratade i 10 minuter minst, sen tog vi hej då och hon hoppade in i en taxi (Skulle jag ha åkt åt samma håll hade jag fått åka med). Jag gick och mötte upp Carro igen som befann sig vid Rigoletto, då det var galapremiär för Så olika då. Träffade på Jessica Heribertsson där, det var väl den enda roliga som var där! Mest okönt folk annars... Förutom skådespelarna och Helena Bergström då. Vid halv 7 var det klart där, sa hej då till Carro och tog mig hemåt.

Under kvällen har jag som vanligt mest glott på TV... Gör det fortfarande med, men eftersom jag idag ska försöka återställa och vända dygnet så jag är beredd på skolan så ska jag nu stänga ner alltind och ta mig till sängen. Jag hoppas vi hörs imorrn, då är det iallafall musikal-gruppen igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0