The last day is coming up!

Imorgon är det sista dagen. Snart slut på mitt extraknäck! Okej, kanske blir lite på fredag förmiddag med, men bara fram till senast lunch. Ska bli skönt att faktiskt få sova lite längre, för det är nästan det jobbigaste; Att ha klockan på alarm 06:45 för att komma upp en kvart senare, och en timme senare vara på plats och redo att kasta sig ner i målarfärgsburken och prestera sitt bästa. Ja det krävs prestation i det hela med...

Igår var det Allsång på Skansen som gällde direkt efter jobbet, stressigt att först kasta sig hem och in i duschen och i med middagen sen springa hemifrån... Ungefär! In till Skansen där mötte upp med sitt årskort så jag fick gå in gratis, Taaaack! Och så upp till scenen, slog mig ner på rad 1 och väntade. Allsången är och kommer alltid förbli världshistoriens segaste ställe att vara på vad gäller rep och väntetider, det händer ju INGENTING?! Men men, programmet drog igång. Charlotte var lika underbart bra som vanligt, och Hanna Lindblad!! Den pipan är amazing! Träffade Charlotte lite snabby efteråt, efter bröllopet då som ägde rum efter sändningen... Jag var på mitt första bröllop!

Hemma vid 11, och strax därefter rätt i säng... Upp idag igen och började jobba 8, behöver jag säga att jag gått på sparlåga idag? Men det blir bra, vi börjar se slutet nu vilket känns otroligt skönt! Men nu msåte jag ladda batterierna till imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0