Paint the sky...

Klockan ringde klockan 06:45 imorse. Jag var då trött, sjukt trött! Men det fanns inte så mycket att göra åt saken, bara att gå upp och göra sig redo. Klockan 08:00 började mitt extraknäck för den här veckan.

Den här veckan kommer bestå av målarfärg utav alla dess slag, vitt, grått, rött, blått, gulgrönt och ja, you name it! Jag målar om i Danderyds Kulturskolas dansstudio, och fräschar upp stället. Första dagen klarades då av idag. Det blir ett par till, men jag ska inte klaga. Jag behöver alla inkomster som dyker upp, så det här är toppen! Även om jag inte är särskilt road av att måla, det är faktiskt rätt trist. (Påminn mig att aldrig ta ett målarjobb igen, haha)

Det är dags att dra sig till sömns igen, så man orkar med en dag till. Och en till, och en till... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0