Verkligheten kryper allt närmare in på kroppen...

Jag försvann, jag tog semester, jag njöt av livet.

Sen sist jag bloggade har jag hunnit varit ute på Zandras landställe och dessutom brännt mig för första gången i mitt liv, jag har hunnit träffa fina Annamia, en veckas semester i Östersund för att svalka mig lite, levt Pride med världens finaste vänner i Glada Gänget och nu även landat här hemma!

Till skillnad från tidigare somrar, har jag det här året inte åkt runt lika mycket (totalt rest till 3 städer för konserter) utan umgåtts mer med vänner. Njutit mer av livet! Bara levt helt enkelt, vilket har varit helt underbart! Att man missat det förut? Konserter är inte allt, det finns annat i livet också. Jag antar att jag fick lite mer livsinsikt när jag fyllde 18.

Verkligheten kryper närmare också, om bara 2 veckor börjar jag skolan igen. Det är mycket som ska redas ut innan dess, men först ska jag upp imorgon och jobba. Skruva IKEA-möbler hela dagen, det funkar det med!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack för allt! KRAM! <3

2010-08-08 @ 18:24:04
URL: http://jennie95.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0