So when you need a friend, call my name...

För andra gången har jag idag sett filmen Så olika på bio. Den här gången var det mamma, som en försenad födelsedagspresent. Hon fyllde år under den tiden jag låg däckad i höstas, så kunde ta mig ut o köpa en födelsedagspresent. Då fick det bli bio! Filmen var lika bra, om än inte bättre, än sist jag såg det och Sarahs låt Kärleksvisan (alt. For a Friend) är fortfarande lika magisk!

Dessutom ska jag säga det, om när jag låg däckad. Jag har börjat komma på att det antagligen var svininfluensan jag hade! Jag låg däckad i en vecka, sen började jag friskna till men hade absolut ingen ork ändå. Det är ett symptom, att man inte har så mycket kraft i några veckor efter. Dessutom kan man få lunginflammation efter, vilket jag fick. = Svininfluensan! Med andra ord gör det inget att jag har skippat att ta sprutan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0