Snart är lovet över...

På måndag är det åter till verkligheten... Skolan börjar igen, och jag ser både fram emot det och ändå inte. Det är oerhört skönt att ha lov, och sova bort halva dagarna! Gå upp vid 12-13 någon gång och slappa bort resten av dagen. Inte röra många knop och mest dega. Flytta sig när man måste och se på film dagarna långa.

Å andra sidan är det skönt att ibland ha en dygnsrytm och man kan komma upp tidigt utan att behöva kämpa som en dåre för det! Dessutom få göra de roliga sakerna som finns i skolan. Göra klart det sista med vårat TV-program och allt vad det är. Börjar dessutom nya kurser 2:a veckan vi är tillbaka, då ska jag läsa journalistik. Mitt under pågående Melodifestival, och det vet min lärare om och tog förgivet att jag skulle vilja skriva om det, så det lär ju inte bli så många originaluppgifter så att säga, haha. Men vi gillar det, och jag kanske kan få skriva åt Zoot då med. Det vet man aldrig...

Jag tror nog det ska bli kul med skolan! Dessutom är det inte jättelångt kvar till nästa lov heller. Sportlovet vecka 9 är inte för långt bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0