7th heaven, when I see their happy faces...

Mitt paket från CDON kom igåååååår!!! Åh, jag är så oerhört lycklig! Gårdagkvällen avslutades med ett avsnitt av Sjunde himlen, och det är underbart. Man kan inte annat än älska det! Bara det när introt drar igång: "7th heaven, when I see their happy faces smiling back at me..." Åh, UNDERBART!

Jag fick ju inte bara Sjunde himlen i paketet, utan även Sällskapsresan-filmerna i en box och Harry Potter och Halvblodsprinsen. Den sistnämnda ligger jag just nu och kikar på! Så bra! Längtar till nästa film! Men direkt efter det måste jag sova, imorgon fyller Zandra år och det blir firande där, samt ett krogbesök..

Vi får se när vi hörs igen, på torsdag åker jag till Västerås, och så har jag fullt upp ett par dagar framöver! Men tills dess, ha det!

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Vänta bara.. någon dag när du minst anar det dyker jag upp där och våldgästar! 7:th Heaven <3

2010-07-01 @ 22:49:24
URL: http://schlagerzoot.blogg.se/
Postat av: Dennis Widmark

Så det blir mycket tv-tittande nu alltså? ;)

2010-07-05 @ 23:08:35
URL: http://denniswidmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0