Dagens I-landsproblem: Öppettider!

Nu är jag hemma. Världens bästa helg typ?! Igår var det NRJ in the park med Anna och idag Tjemilen med Annamia! Men det vore skam att säga att gårdagen bara var Anna.. Vi stötte på en väldigt trevlig person också när vi skulle gå och leta efter något att göra en skylt av.. Vem kan det vara? Jo NATHALIE!!! Vi blev överlyckliga!!! Men allt kommer snart.. Jag ska sätta mig och blogga på en gång! Kan ju också säga såhär: Anna Anorah är väldigt galen <3

Men innan det måste jag skriva om dagens I-landsproblem: Öppettider på söndagar! På vägen hem från Gärdet idag är det några som pratar om att det är dåligt att affärer bara har öppet till 4 på söndagar.. Jag hade kul åt det kan jag säga.. Tänk liksom på människorna i Afrika: Dom har knappt några pengar att ens handla mat för och klagar dom på öppettiderna?! Nej inte det minsta.

Nu ska jag börja blogga om NRJ in the park och Tjejmilen!

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0