Fredag!

Jaa, då var det fredag kväll. Första veckan i skolan har nu passerat och det är fortfarande kul, men jag är trött som bara den asså.. Men ja, veckan har varit riktigt kul! Fått bra kontakt med klassen och allt.

Igår bloggades det inget, för direkt efter skolan var det att kuta till bussen och åka till TV-inspelningen av Singing Bee! Nathalie Rosenberg skulle vara med och dansa. När jag kom fram slängde jag mig av bussen och skyndade till studion.. Men ja, jag hann faktiskt! Självklart ska jag blogga om det.. Hjälp vad mycket jag har att blogga om! :S

Men, nu ska jag och Carro åka in till stan. Sonja är med i Olssons Studio ikväll och vi tänkte åka in och träffa henne lite snabbt. Men jag hör kanske av mig när vi kommit hem..

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0