Fredag!

Nu har det då blivit fredag kväll. Sen jag kom hem från begravningen har jag nog suttit med bloggen hela tiden, med undantag för middag. Det började med att jag hade svårt att bestämma bilder, men lyckades tillslut få med dom vikigaste i headern. Sen var det bara att sätta igång med designen. Allt tar väldigt lång tid så är inte helt klar. Men orkar inte just nu heller. Men det är bara litegrann kvar. Ska bara skriva in allt som ska stå i menyn till vänster och byta lite typsnitt och så. Det får bli en annan dag!

Imorrn kommer Carro och vi ska på NRJ in the Park. Anorah är med så ska träffa henne! Sen på söndag så är det Annamia vi ska träffa. Hon är speaker på Tjejmilen så dit ska vi och träffa henne. Vi får se om jag hinner med att blogga något medans Carro är här, annars blir det när hon åkt, söndag kväll!

Nej, jag har inget mer vettigt att skriva om. Hoppas ni gillar nya designen på bloggen :D

/Mikael

Kommentarer
Postat av: Mika

AAAAAAAAAAANOOOOOOOOOORAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. <3



And I still avundsjuk. baaaaaaaaaaah

2008-08-29 @ 23:07:43
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0