Godmorgon!

Oj, det känns som jag bör börja sätta fart med bloggandet.. Jag har typ bloggat två tre inlägg denna vecka och den är snart slut. Men jag blir väl lite bättre efter helgen.

Igår var jag först in till Hötorgscity och träffade Annamia, sen var det hem för att typ direkt åka till Ulriksdals Slott för Diggiloo. Jag måste säga att showen var riktigt bra även iår.

Nej, nu ska jag gå upp och äta frukost. Jag ska in till Hötorgscity även idag. Sen får vi se om det blir Sommarkrysset ikväll. Men Carro kommer vid 4 iallafall och då ska vi tillbaka till Hötorgscity så hon får träffa Annamia med, sen efter det blir det Krysset isåfall...

Nej, frukost var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0