Onsdag!

Hej alle glade där ute! Läget?

Sorry att jag inte uppdaterade något igår.. Kände verkligen inte för det. Men idag blev det en liten uppdatering iallafall.

Än så länge har jag inte gjort speciellt mycket. Babblat med Emma i telefon om massa saker. Det var väldigt länge sen. Snackat massa skit har vi gjort, men även planerat lite grann..

Sen har jag börjat planera med folk om Melodifestivalen nästa år xD Men det är ju typ bara två månader kvar tills biljetterna släpps så det är dags att börja planera. Vi måste kolla vilka som ska med och så. Vilka vill följa med på finalen nästa år? Jag och Carro ska iallafall köa utanför Globen, kan tänkas behöva en till beroende på hur många vi blir som ska gå...

Vi vet ju ett antal artister som är intresserade av att vara med :P Sen så vet ju Christer Björkman vilken kör vi vill ha. Om vi inte får den kören blir vi sura och besvikna och bojkottar Mello.. Eller går vi så långt?! HAHA Men just det, om vi nu ska vara med där själva (som Henke von Z lovade på Allsången) så kan vi ju ta med vilka vi vill på kör :P

/Mikael

Bara en månad kvar till Krysset och Dea! Och Mindre än två veckor till skolan börjar...

Kommentarer
Postat av: Mika

JAFAN MICKE, vi ska ju va med själva! Det tyckte ju Tobbe med! Nya Alcazar, ha?! ;D



hahahahahahhahahahah! längtar. <3

kram!

2008-08-06 @ 16:13:00
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0