Rik igen?!

Nu sitter vi här med varsin dator i knät som vanligt.. Jag vet att blogginläggen om Gbg inte kom igår heller.. Men jag är sämst på att skriva. Jag gör 7000 andra saker samtdigt och då tar det mycket längre tid... Men dom två första dagarna är klara. Nästan hela tredje dagen med.. Sen är det hemresedagen kvar bara.. Det ska jag väl hinna ikväll?! Diggiloo och gårdagen kommer med. Hinner jag med dom ikväll med? Det återstår att se.

Var upp till banken och satte in pengar på kontot idag, så nu är man lite rikare igen. Sånt är alltid trevligt.. Sen har ajg insett att jag behöver en ny telefon just i detta nu! Den har knasat mer än någonsin nu.. Men jag har checkat en som verkade rätt billig ändå.. Vi får se hur det blir med den saken.

Nu ska vi strax åka in till stan. Carro åker hem idag :( Men vi ses snart igen! Väldigt snart..

Vi hörs mer senare!
/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0