R.I.P. Huskören...

... Ja, det är typ så det känns just nu... Chrsiter Björkman måste slagit i huvudet?! Läs denna artikel

Han kan ju för guds skull inte tillåta förinspelad körsång? Vad kommer hända med Dea, Jessica, Martin, Micke och allt vad dom nu heter?! Dom kan ju liksom inte bara ta och plocka bort dom hursomhelst... Alltså liksom, det är ju inte sagt att dom plockar bort den. Men eftersom folk kan välja förinspelat kommer dom få så mycket mindre jobb.. Det gillas inte, vi vill se dom hela tiden. Okej, det blir lättare för den. Behöver inte stressa lika mycket..

Nej, alltså.. Huskören som är med, är Sveriges bästa körsångare och dom har typ aldrig klantat till det?! Dom kan dansa, dom sjunger fantastikst och dom utstrålar så mycket glädje och energi från scen! Det går inte att ta bort dom!! Tyvärr blir det nog mindre jobb för dom i år... Tyvärr Christer Björkman, nu är det dags att lägga ner dessa tramserier. Skärpning!!!

Som ni antagligen märkt, har jag inte uppdaterat här på ett antal dagar nu... Men i helgen har det varit fullspäckat schema med massa kul saker som har hänt! Träffat Nathalie Rosenberg en hel del. Men ja, ni får hoppas att det blir blogg om det med! Jag känner att jag inte kan lova någonting för har inte all tid i världen. Har en hel del att blogga om liksom...

Men ja, på återseende!

/Mikael

Kommentarer
Postat av: Mika

Christer Björkman har tappat hjärnan nånstans. Jag tror han glömde den i Serbien.

2008-08-26 @ 21:09:04
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0