Sommarkrysset... Varför är alla så goa?!

Idag var jag och Carro på Sommarkrysset. Sanna Nielsen var ju liksom med och hon var underbar. Men fy tusan va jobbigt det var. Precis innan genrepet skulle börja så började det regna, och det slutade inte förrän strax innan direktsändningen. Vi funderade skarpt på att gå därifrån för att vi inte pallade med allt regn, men bestämde oss för att stanna kvar och tur var väl det.

Under Sannas rep så skriker man ju självklart. Men ja, när Sanna dyker upp så skriker vi och samtidigt kommer även Sara Borg i kören ut.. Hon typ trodde det var lite åt sig. Men hon visste att det var Sanna vi skrek på. Efter hon repat gick vi och ställde oss vid sidan av scenen i hopp om att Sanna skulle komma ut. Vi bestämde oss även då för att vi måste prata med Sara innan dagen var slut, så mycket som hon stirrade på oss under Sannas rep. Ja vi står där och pratar och väntar. Helt plötsligt dök en Sara Borg upp och vi ropade till oss henne och jaa.... Nu har man fått sig en till "Idol". Hon var riktigt underbar och även lite galen. Alltså jag skojar inte att man såg en Dea i henne. Men jag och Mika har ju kommit fram till att Sara är sjukt lik Dea så...

Under uppvärmningen blev vi väldigt populära. När vi skrek lite på Sara så började hon skratta så hon inte riktigt kunde sjunga. Och Mia (Hon sköter alla inslag i programmet) var ner med mikrofonen till oss och typ sa massa saker från scen till oss. Hon verkar också sjukt underbar, men vi hann inte träffa henne. Det får vi ta en annan gång.

Efter programmet var slut sprang vi fram till scen. Där stod Carolina och sålde Sannas skiva och nya singeln Nobody without you. Vi var då bara tvugna att köpa singeln. Så då hade jag två saker som jag skulle ha signerade, Sanna 11-22 och då singeln. Vi stod där och hjälpte henne skrika ut vad singeln kosta och lite så, haha. Sen efter ett tag kom Sanna ner till oss och var så underbar. Tog kort och kramar och lite sådär. Sen var det Hej då! och vi gick ut från Grönan. Väl där utanför stötte vi på Carolina igen och hon skulle också till bussen så vi sällskapade med henne. Alltså, hon är sjukt trevlig. Vi hoppade av vid Nybroplan och gick till tunnelbanan. Carolina hoppade också av där, men hon gick in på Seven Eleven. När vi sitter och väntar på tunnelbanan så kom hon och vi pratade lite mera. Sen åkte hon hem till sig och den tunnelbanan hon tog, kom Ulrika med, för vi skulle åka med henne hem.

Det här är den bloggen om dagen jag bjuder på, jag kommer inte orka/ha lust att blogga senare, så det var lika bra att berätta mer ingående nu när jag ändå höll på att skriva. Men nu ska vi gå och äta här, för vi är sjukt hungriga.

Imorrn blir det en blogg åtminstone.. Jag får se om jag överhuvudtaget kommer orka blogga om Sommarkrysset 26/7 eller Östersund. För just nu, när det händer så mycket, orkar jag knappt blogg någonting...

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0