Skola dag 2!

Jag är trött, jag är trött.. Även fast jag hade världens sovmorgon imorse. Eller ja, världens och världens... Klockan ringde vid halv 9 bara för att jag skulle slippa stressa. Jag tog det jäkligt lugnt, tills jag insåg att jag nästan skulle missa tunnelbanan.. Så det blev lite stress ändå. Men jag hann med allt så det var lugnt..

Vi hade idag Matte A och Svenska A. Under Matten så hade vi typ ett prov bara för att testa vad vi kunde och man hade 50 minuter på sig.. Man fick inte gå förrän efter 40 minuter... Jag var klar inom en kvart med det för det var riktigt enkelt. Så jag började fundera på vad man skulle hitta på att göra i 25 minuter till?! Men typ alla var färdiga efter 20-25 minuter, så vi fick gå tidigare från lektionen. Jag och Madde gick och letade upp några andra människor. Malin och Amanda, sen var även några till med. Men har inte lärt mig namnen än, haha.. Alltså Madde, Malin och Amanda är dom i klassen som jag fått bäst kontakt med.

Vi hade Svenska sen och ja, där fick vi typ måla av bänkkompisen utan att titta på papperet och det gick ju inte alls. Bilden jag gjorde såg rätt kul ut.. Jag måste se vad jag gör för att det ska bli bra... Sen fyllde vi i några papper för att läraren typ skulle kunna planera lite mer vad vi skulle göra.. Sen fick vi sluta, en timme tidigare än planerat. Då var det raka vägen hem, fast stannade till och åt på Taco Bar i Mörby. Sen när jag kom hem åtke vi och handlade både byxor och skor till mig. Så nu har jag gadderat mig ordentligt, förutom på skofronten..

Nej, nu måste jag gå och lägga mig för att inte vara dödstrött imorrn.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0