Dan före dan före dopparedan.

2 dagar kvar. Nu är det bara 2 DAGAR kvar. Med andra ord är det snart julafton. Dock känns det inte riktigt, för det finns ingen snö... Julkänslan finns ändå, men inte lika mycket.

Dagen på Åhlens. Mycket som hände, det kom 27 pallar fulla med varor. Fast vi lyckades få undan dem väldigt snabbt! Sen var det mycket folk, vilket betydde att det blev springa fram och tillbaka. Men det var kul. Fast nu ikväll är man helt slut, bena är inte vana vid att springa runt hela dagen.



Santa claus is coming to town - Mariah Carey

Dagens julvideo. Eftersom det bara är två dagar kvar tyckte jag denna passade perfekt. Den här låten påminner mig om när jag var i Norrköping 20 november. Den här låten var med i deras julmedley. Världens bästa show och en av världens bästa dagar.

Imorgon är sista dagen på Åhléns och mitt jullov börjar äntligen. Har varit kul att jobba där, men ska bli skönt med jullov nu. Jullovet som ska användas till att vila upp sig, och bara ha kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0