Godissugen...

Asså shit va jag är sugen på godis... Mamma, pappa och Theo skulle köpa godis.. De köpte och tog med till Emelie och mamma köpte lite till sig. Theo fick en egen liten påse, men köpte de något till mig??? Neeej... hmpf... Nu blev jag sur på dem, haha... När de säger att de skulle köpa godis, så gör de inte det... Jag vill ha godis!


Granen har inte kommit upp här än, men ska ta tag i det nu hade jag tänkt. Ska bli intressant om jag får plats, det är ett stort problem ska ni veta...

Gah, vad är det för fel på Bilddagboken?! Ingenting funkar ju...

Kommentarer
Postat av: Annika

Hahaha fick du granen på plats till slut då?

Fett synd att du inte fick nå godis..

2008-12-14 @ 08:28:04
URL: http://aaaaanniiiika.blogg.se/
Postat av: Syster

Jag fick inge godis:(

2008-12-14 @ 21:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0