Godmorgon

Oj, här rinner klockan iväg... Snart 1 och jag har inte gått upp än. Fast vaken har jag säkert varit i 2 timmar, om inte mer... Men nu börjar jag bli hungrig, så jag ska kliva upp ur sängen och äta min frukost.

Fast vågar man ta sig ut till köket? Eller snarare, står man ut?
Emelie har kommit hem nu, och börjar med en gång spela Scotts skiva... Nu börjar jag ledsna på dem faktiskt... Man har sett dem hela hösten i Dansbandskampen, sen ska de ju vara med i Melodifestivalen till våren. Det blir bara Scotts, Scotts, Scotts!!! Jag som hoppades att slippa se och höra dem så mycket innan deras medverkan i Melodifestivalen... Men ja, nu när familjen införskaffat deras skiva så får man höra dem 24/7...

Jaja, that's life I guess! Får väl stänga in mig på rummet och spela egen musik. Nu ekar min mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0