Hemma för stunden...

Idag trodde jag att jag skulle få det jävligt stressigt, men efter några ändrade planer så har jag det rätt lugnt ändå. Hade varit tvungen att stressa som den annars, nu blir det att ta det imorrn istället...

Dagens julvideo:


All I want for christmas is you - Mariah Carey

En låt som ganska många har hört, väldigt känd. Den är helt otroligt bra och det är många som gjort en cover på den. Till exempel Måns & Agnes till MQ's julreklam förra året. Även Sanna Nielsen, min stora favorit, har gjort en cover som är så jäkla bra!

Nu ska jag och äta, sen ska jag in till stan och åka vidare mot Upplands Väsby och möta Carro som för en gångs skull kommer med Upptåget!

Kanske hörs när jag kommer hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0