Juldagen.

Julafton igår. Fick massa julklappar! Mest pengar men även Monopol Här & Nu-utgåvan, minneskort till mobilen, handdukar, tröja och skraplotter. Idag fortsätter julfirandet. Ulrika, Peter o Theo kommer hit och det blir mer julklappar. Även min gudfar o gudmor ska titta förbi med lite julklappar, men bara lämna av det...

Innan Ulrika och de kommer ska jag faktiskt iväg till Täby! Jag ska spela tomte. haha.. För Theos kusin tror till 100% att det är Peter som ska vara tomte, så vi ska lura honom lite! Ska bli kul att se hans min. Sen efter det någon gång kommer Theo och de hit...

Om cirkus 45 minuter ska vi väl kanske börjar röra oss mot Täby... SMS:a och säga när vi är där så de kan sysselsätta barnen.. De får ju inte se när jag smyger ner i källaren och hämtar julklappssäcken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0