Körslaget

Idag var det premiär för andra säsongen av Körslaget. Denna säsongs artister är: Robert Wells, Nanne Grönvall, Magnus Carlsson, Erik Segerstedt, Hanna Hedlund, LaGaylia Frazier och Timo Räisänen.

Av det jag såg tyckte jag de alla körerna va bra. Jag satt vid datorn samtidigt och var inte så jättefokuserad på vad som hände. Men de verkade vara bra. Tror att Team Wells kommer gå långt, för Wells kan verkligen sin grej och har valt ut de allra bästa! Självklart kan de andra musik med, men Robert Wells är ändå Robert Wells liksom.

Imorgon åker första kören ut, jag tror att Timo kommer åka i tidigt skede, för han är alldeles för okänd som person... Men vem vet, personen kanske inte är avgörande. Eftersom Joacim Cans vann förra året, då det fanns flera som var mycket mer kända.

Nu har jag fastnat framför en film på TV3 som jag ska kolla in. Sen sova, imorrn står iallafall klocka på ringning.

Kommentarer
Postat av: Leeniz

Tyckte också årets körslag var bra, men jag såg ju inte så mycket av den förra.

Skandal att Nanne var en av dem som fick minst röster. Tror hon föll på låtvalet! Tyvär.

2008-12-27 @ 02:15:23
URL: http://leeniz.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Timo for president!!

2008-12-27 @ 19:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0