Markoolio, Dea & Jessica!

Sitter vid datorn och gör inte mycket. Då fick jag för mig att lyssna på Markoolios konsert ifrån Eskilstuna från förra sommaren och shiiit va kul det var, det saknar jag som fan. Som tur är, hoppas vi, blir det en reunion i Melodifestivalen 2009! Eftersom Markoolio är med och deltar och både Dea och Jessica ska köra. Någon av dem, om inte båda, bör ju vara med. Dessutom har Marko haft med sig Dea på kör mycket nu när han promotat sin platta.

Konserten i Eskilstuna var oerhört kul, inte bara för att Dea var där. Ska vi säga såhär, vi var inte så mycket på Jessica då... Men iallafall, där träffade jag och Carro några trevliga människor där. Som senare blev några oerhört bra kompisar! Sara och Bonnie. Tänk hur livet hade varit nu om vi inte pratar med er, helt annorlunda.


Turnépremiär på Gröna Lund 6/6 -07 Bild: Mikael Jansson

Tänka sig att man var på hela 3 konserter med Markoolio. Och så var man inte ett dugg intresserad av att se Markoolio, utan bara Dea och sista konserten även Jessica. Nu i efterhand känner Markoolio igen mig, bara för jag varje gång jag har träffat honom tjatat om Dea och Jessica... Känns ju väldigt, ehm, bra! eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0