Sista advent.

Nu sitter jag här med datorn i köket. För en gångs skull ligger jag inte i soffan i mitt rum, men jag hade tänkt göra pepparkaksdeg. Vi hade dock inget tinat margarin så därför kan jag inte göra det idag... Får bli imorrnkväll istället då!

Idag var det sista advent, vilket betyder att det snart är jul. Kan ni tänka er bättre julstämning än att jobba? Det kan jag, fast man får ändå en del julstämning där med. De spelar julmusik, man ser julgranar, julgranskulor, julbelysning och julklappspapper. Även allt folk som är ute i sista minuten och stressar över att hitta sig en julklapp. Sånt kan vara riktigt kul att se!

Det var mer att göra idag, för jag tror det var något fler folk också. Mina uppgifter består av att hjälpa kunder, plocka upp saker, plocka ut saker som folk lämnat tillbaka, byta ut soppåsar och hänga bort galgar. Finns en hel del att göra faktiskt. Mer lär det bli imorrn, då det lär komma varor som ska upp.

Dagens julvideo:

Jingle bells, en låt som verkligen alla måste ha hört någon gång! Annars får ni chansen här.

Nu ska jag bege mig till TVn, ska välja någon film att se på. Många filmer är det som visas idag!

Kommentarer
Postat av: Mika

Supersnygg ny header! DU HAR LÄRT DIG KLIPPA DESSUTOM!!!!!! xDDDD

2008-12-22 @ 00:58:35
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0