Jullov!

Så har man då överlevt sista veckan i skolan för 2008. Otroligt skönt ska det bli med lov, få vila upp sig ordentligt! Kunna sova hur länge man vill... Fast det här sista kommer inte ske förrän julafton, då jag jobbar varje dag fram till dess. Men det kan vara kul det med.

Om mindre än en timme ungefär ska jag ta bussen ner till Danderyds Sjukhus och sen gå och hämta Theo. Jag är hemma efter 6 någon gång, så Carro blir ensam här mera idag... Fast kanske är någon mer hemma, men inte jag. haha.. Sen när jag kommer hem ska jag fixa headern till bloggen och granen ska kläs! Den har stått halvuppsatt i 1½ - 2 veckor nu och ska den bli klar.

Dagens julvideo blir en låt jag aldrig hade tanken på att den ens existera, men så spelades den på Ica Maxi i Arlanda Stad igår och det var ett självklart val att den skulle med här!

Happy Xmas (War is over) - John Lennon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0