20.00 imorron!

Malin frågade mig på msn idag om jag visste när man fick börja rösta imorron. Det har ju varit 14 på dagen tidigare år men iår har jag inte hört någonting. Det står heller inget om det på SVT's hemsida... Så jag tog helt enkelt och mailade Tobbe Ek och frågade om han kunde ta reda på det åt mig... Istället för att svara på mailet så skrev han ett blogginlägg om det där han dels publicerade texten från mailet och även tidpunkt då man får börja rösta.

image11

Så 20.00 imorron får ni inte glömma ;-)

Just nu repar Bengtzing nere i Karlskrona med scenkläderna på sig också. Det är skitsnyggt:

image12
image13
image14

Återkommer med fler bilder från repet med kläder när jag får tag i fler ;-)

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0