Är du riktigt vaken än?

Det är iallafall jag. Har varit vaken sen 7 imorse... ZzzzzzZzzzzzZ Jag vet inte varför jag vaknar så tidigt... Kanske för att jag är van att gå upp då när det är skola...

Idag fortsätter uppladdningen för imorgon... Sista deltävlingen i Melodifestivalen för iår... Bengtzing vs Perelli. Bengtzing ska gå direkt till final. Lite oturlig start på veckan för henne genom att snubbla och falla ner i golvet på scenen... På Expressens nätupplaga står det att Linda tvingas ändra sin scenshow på grund av fallet så det inte ska hända igen... Men jag tror inte det kommer hända igen... Hon är så pass rutinerad att hon kommer ta det lugnare... Som man säger: Man lär sig av sina misstag!

Idag ska Tobbe Eks schlagerblogg följas i minsta lilla detalj och så ska jag nog fortsätta med hemsidan jag håller på med... Sen får jag se om jag orkar göra något mer på målningen... Det är iofs inte så mycket kvar innan jag kan börja måla, jag håller på att ritar upp på väggen just nu...

Nu ska jag fortsätta leta nyheter om Bengtzing, som ni inte får glömma att rösta på, på lördag 20.00 i SVT1! 099 23004

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0