Trötter!

Jag känner mig riktigt trött... Har inte riktigt återhämtat mig ifrån i söndags då jag vaknade så jäkla tidigt... Sen en anledning till kanske är för att jag stt vid datorn till 2 inatt xD Men hade tänkt att det skulle bli lite tidigare idag :P Kollar på Simpsons just nu och ska sen se på Taxi. Bra film tycker jag. Det tycker dock inte recensenter (som vanligt). Men har du inte sett den så se den. För den är faktiskt bra.

image6image7
Missa inte på TV6 klockan 21!

Imorrn måste jag verkligen se till att få saker och ting gjorda och inte bara skjuta upp dom. Ska börja med målningen för den tar längst tid tror jag... Sen måste jag ut och fixa tidningar Bengtzing är med i. Förresten, en bild på hur rummet blir med målningen bör nog komma :P

Hoppas att det inte tar allt för lång tid för registreringen av webbhotellet att gå igenom heller så jag kan börja göra hemsidan till den där föreningen ;-)

Nu kallar Simpsons igen!

image8

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0