Efter två timmar ska jag försöka komma på en rubrik!

Det var ju inte så svårt XD haha :P Men har suttit och kollat igenom massa bilder från Äntligen Morron för att se om Gry har på sig halsbandet från mig :P Tror hon har det på en eller två bilder ;)

Jag sitter här vid datan och är trött som jag förutspådde XD Men sånt är livet, och jag måste ju göra sakerna så XD Men som sagt, jag går verkligen och funderar på om jag ska jobba kvar på Taco Bar, jag har ju skrivit upp mig på jobb i februari också... Men sen i Mars kommer det ju komma massa spelningar och massa sånt och då kommer jag inte kunna jobba och då kommer chefen dampa loss på mig... Men kanske ska säga upp mig från och med April?!?! Innan sommaren måste jag göra det... Men det värsta är att chefen kommer inte att bli glad... Vad ska jag göra?? Nån som kan hjälpa mig?? Jag vill ju liksom inte ge upp mitt liv...

Öppet hus i skolan: Vi i kören hade två föreställningar i Aulan som vi skulle vara med på... Vi skulle sjunga två låtar, den första var det första som hände i föreställningen och den andra var det sista som hände i föreställningen XD Föreställningen skulle vara 30 minuter men det drog ut på tiden och blev 50 minuter, snacka om tråååååkigt att sitta där... Sen inför nästa föreställning, som skulle börja fem minuter efter den första var avslutad, så kastade vi om lite i programmet så vi sjöng båda låtarna precis i början ;) Första föreställningen på andra låten gick det åt skogen, vi är 9 killar och när 1 kille sjunger fel så sjunger alla fel XD Men i andra gick det toppen :D

Sitter på msn som äntligen verkar funka :D :D haha, till en början hängde det sig som vanligt men nu funkar det igen :D Bara för sakens skull så skulle det ju självklart hänga sig precis efter jag skrev att det inte gjorde det XD haha

Nu är det handboll på TV så nu ska jag titta lite på det ;) men vi hörs säkert imorrn :P

/Mikael

PS. Hämtade biljetten till Rockbjörnen idag :D :D  DS.

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0