En badande rockbjörn?!?!

HAHA, nej då ;) Kombinerade bara ihop min morgondag till en rubrik :P Men innan jag kommer till framtiden tänkte jag berätta lite om vad som hänt sen sist ;)

När var det nu jag skrev sist, hmm... Just det, i lördags var det ;)

I söndags hände inte speciellt mycket, Theo och Ulrika var här typ och jag dammsög XD Intressant fakta det sista va (AA) XD haha :P

Skola igen i måndags, började 9:50 vilket är riktigt skönt :D Det är så skönt med sovmorgon när man verkligen får sova längre :P Första lektionen, NO och kemi, vi fortsatte med våran laboration för att testa 7 olika okända ämnen genom att tillsätta olika saker :P B-språk, med andra ord Spanska, tråkiga spanska... XD Sen rast :P Fortsatte med Matte (som för övrigt är den lektionen vi alltid har när någon undrar vilken våran nästa lektion är), fortsatte med Biologi och sen Svenska där vi rättade våra artiklar så att vi ska bli klara med tidningen någon gång ;) XD Sen var dagen slut...

Tisdag började vi 8:05... ZzzzzzZzzzzZ Det värsta med den här dagen är att den första lektionen är en SO-lektion som typ är 1 ½ timme lång... Sen hade vi bild, vi ska göra om en bild som Carl Larsson målat... Antingen ska vi måla om den för hand eller så får vi göra den i photoshop :D Ni kan väl gissa vad jag väljer?? (AA) :P Sen var det Matte igen följt av en låååååååååååång rast på 1 ½ timme :D :D Sen var det dags för musik där vi pratar/lyssnar/sjunger popikoner ;) Just igår var det ABBA så jag fick mitt lilla roliga under den dagen :D Sen lång engelska på typ 1 timme och 20 minuter och sen var det slut :D Gick till Taco Bar och åt mat och fråga chefen när lönen kommer :P På fredag :D Sen gick jag till Hemköp för att köpa lite godis och sen gick jag vidare till Kevingeskolan för Musikal :P Vi sjöng först en låt sen gick vi in på manuset... Fast dom hoppade över alla scener jag var  med i XD För i dom scenerna jag var med i så är Bagheera med i också och den som spelar Bagheera var inte fär igår ;) Så jag fick sitta och titta på istället ;) Jag hjälpte till och gav lite tips hur dom skulle kunna göra :D Det var rätt kul ändå :P Jag skulle vilja, till nästa musikal att inte vara med i den utan vara med och regissera :P Man kan ju alltid fråga ;)

Idag...Vi började 8:10 med idrott följt av Matte och en lååååång SO-lektion, sen var det rast i 35 MINUTER!!! Det är alldeles för kort tid tycker jag... Sen var det B-språk och spanska igen ;) Fast den här gången var det rätt soft för vi typ kollade massa saker på nätet för det var så många borta ;) Jag visade våran lärare Upplysning.se och när han såg att han fanns med där hamnade han i chocktillstånd XD så lektionen blev aldrig någon lektion :P Just det, nu kom jag på hur det kommer sig att jag gick in på Upplysning... Våran lärare säger alltid att han typ e runt 25 men bara för att verkligen få reda på hur gammal han var så gick vi in där och fick fram att han är 55 ;) XD Sen var det hemkunskap där vi hade praktiskt prov... Man fick välja mellan två recept, ett var G-VG och det andra var VG-MVG ;) Jag valde G-VG för det andra verkade skitsvårt :P Det jag lagade var Grönsakssoppa och Pannkakor XD och hur kan man misslyckas med Pannkakor?? Dt gjorde jag iallafall XD Grönsakssoppan blev lite halvt misslyckad också ;) Men jag fick iallafall VG- :P Sen hem och titta på Handboll där Sverige vann över Spanien med ett mål ;) Sen har jag bara häckat här vid datan ;)

Framtiden står för dörren:

Imorrn ska jag till Eriksdalsbadet med skolan ;) Ska bli kul :P Tidigare år har det varit Sydpoolen men iår bytte dom till Eriksdalsbadet ;) Sen kommer Carro och vi ska på Rockbjörnen :D Sonja uppträder, Linda sitter förhoppningsvis bland VIParna :P

Sen på lördag är det dags för Picasso :D Längtar grymt mycket asså :D Den människan är så jävla underbar <33

Nu ska jag göra en ny header till bloggen antagligen ;)

See ya later!

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0