Hej alla glada!

Hej alla därute! Det här är min nya blogg ;) Jag ville ha ett nytt namn och det gick inte att byta namn bara ;) Så därför gjorde jag en ny ;) Men smart som jag var så tog jag bort den gamla bloggen bara sådär utan att tänka mig för XD Så nu är alla mina inlägg som jag skrivit försvunna XD Jag känner mig såååå smart *not* Men nu är det ändå försent XD

Va på inspelningen av kändis-Jeopardy idag ;) och Gry Forssell va med :D :D Hon va så underbar :D :P Hon sa värsta roliga saken: När vi snackade lite med Gry att det var dåligt att stå i den mittersta så sa typ Adam: Kiss As! Liksom Too Bad for you... typ mot oss XD och Gry bara: "Du ska vara snäll mot dom, det är mina kompisar" :D :D :D :D haha hon är såååå sööööööt :D :P Det var iochförsig i finalprogrammet ;) Men efter inspelningen av första programmet så sa hon typ såhär: "Va synd att jag inte visste att du skulle komma, då hade jag ju haft halsbandet på mig" :P Hon syftade på halsbandet hon fick efter sista Sommarkrysset ;) Asså hon är såå sööt den människan :D Förresten, måste gå på Årets Kock, Gry ska typ vara konferencier ;)

Sen när jag kom hem började jag prata med folk på msn men det gick inte för msn bara hängde sig för mig... Det är min jävla störda dator som är cp... Ringde Carro eftersom vi inte kunde prata på msn ;) Vi pratade om hur vi ska göra nästa vecka ;) Hon kommer på torsdag och då blir det Rockbjörnen :D :D Guud va kul det ska bli :D Sen stannar hon till på lördag då det är Marie Picasso :D :P

Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, ingen sovmorgon för mig imorrn inte... Öpet hus först från halv 10 sen jobba från 12... Jag kommer nog vara rätt slut imorrn kväll XD

God natt på er alla

/Mikael


Kommentarer
Postat av: Carro

Shiit va kul vi ska ha :D:D jag längtar här :P hoppas de blir som vi vill ;) hihi.

2008-01-18 @ 23:33:26
URL: http://cardil.blogg.se
Postat av: Mikael

Carro: Ja vi ska ha skitkul :D Ja, vi får verkligen hoppas att det blir så :D

2008-01-19 @ 18:09:33
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0