Berättelsen om Narnia: Prins Caspian

Nu ser ni att ytterligare ett inlägg kommit ut, det om första Barnens Allsång. Jag har nu bara Sommarkrysset 5/7, Barnens Allsång 6/7 och Allsång på Skansen 8/7 kvar att blogga om. Ska försöka hinna med allt imorrn :P Beror helt på när jag vaknar dock. Idag vaknade jag nämligen vid 10, men gick inte upp förrän 12. Frukosten fick jag inte i mig förrän strax före 3 xD

OBS! Ett litet avslöjande om handlingen i Narnia nedan. Vill du inte veta, skippa nästa stycke!

Iallafall så var jag ju på Narnia med syster idag. Den var toppen, förutom några små detaljer. Som till exempel början sög, ofta man börjar en film sådär?! Sen "hjälten" var helt fel. Bör ju vara en ab huvudrollsinnehavarna, inte någon som bara dyker upp just då... Men annars var den bra. En del grejer förstod man bara om man hade sett den första filmen dessutom. Men typ 3,5 av 5 får den..

Nu ska jag faktiskt snart gå och lägga mig så jag vaknar tidigt imorrn och kan blogga. Ha det så länge!

/Mikael

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh, tack så mycket.

Har du haft en bra dag? Vad har du gjort? :) Planer för imorn?

2008-07-10 @ 23:53:30
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Okej, det låter bra. Blir det många blogginlägg idag alltså? :)

Idag ska jag jobba, sen ska jag nog jogga, göra lite skolarbete och läsa, ta det lugnt! :)

2008-07-11 @ 08:03:30
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0