Fredag!

Ja, som ni märker har det inte kommit upp något mer inlägg här. Men det har kommit massa saker emellan. Till exempel har jag bloggat om Sommarkvällen igen, fast denna gång på Team-bloggen. Sen var jag ju iväg och köpte datorväska. Fast inte på Netonnet utan det blev på nyöppnade Elgiganten Megastore i Häggvik. Den var faktiskt billigare där, hela 50 spänn. Låter kanske inte så mycket, men för mig är det mycket. Jag har kommit på att jag bara har 120 kronor att leva för uppe i Östersund. 368 kronor i Göteborg. Sen är mina pengar helt slut. Jag måste även fylla på min mobil också... Hur tusan ska jag klara mig till 30 September utan pengar?! Någon som vill bidra? (AA) haha

Nej, nu ska jag faktiskt ta och sova, ska upp vid 8 imorrn. Det är Sommarkrysset som gäller även denna lördag. Sen blir det hem och packa för Östersund. Ingenting är packat överhuvudtaget! Känns toppen. Inte direkt va?! Men man får väl se det såhär, jag kan ju faktiskt sova på tåget. Då ska det även bloggas. Kommer ju då ha 3 Sommarkryss och 1 Barnens Allsång att blogga om... Jag ligger efter kan jag ju lugnt säga.. Men så är det när man ligger på latsidan.. Men jag får nog göra så att jag itne beskriver allt i minsta detalj...

Nu ska jag iallafall sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0