God eftermiddag!

Klockan är runt halv 4 och jag har ätit frukost för mindre än en timme sen. Dock har jag varit vaken sen 10 kanske?! Men det har inte blivit av förrän nu att jag åt. Men iallafall så kommer strax min syster hit och vi ska ikväll gå på bio och se Narnia - Prins Caspian. Vi var och såg den förra filmen och hoppas den här är minst lika bra :D

Har jag hunnit gjort någonting idag? Nej, har bara suttit här vid datan och slöat. Men det har varit trevligt det med, pratat med kuliga människor på msn :)

Jag vill ha lördag nu, bara så ni vet!

Nej, nu kommer väl min syster snart, men kanske skriver något mer ikväll.

/Mikael

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fin blogg!

2008-07-10 @ 21:26:10
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0