Gomorron!

Bara för att internet knasade sig igår kväll och jag först inte kunde komma in på Bloggen för att skriva. Sen kom jag inte in på internet överhuvudtaget....

Jag hade ju tänkt bloggat redan igår om gårdagen, men som sagt så funka inte internet... Men berättar då nu istället...

Inspelningen jag var på var till ett ungdomsprogram på SVT som heter Ramp. Jag skulle typ gå på fest första gången någonsin och typ provade hemma framför spegeln hur man skulle dansa. Sen utanför dörren hur man skulle hälsa och sen hur man skulle trixa med chips xD Jag hade typ gjort upp en plan för hur allt skulle gå till...

Bara för att det var sjukt långtråkigt efter någon timme.. Vi var där från 11 till halv 7...... Znark!

Men iallafall så ska det sändas någon Fredag nu i höst...

Än så länge har vi inte gått upp. Vi sitter vid varsin dator och bara slappar xD Vi har ju ändå inget planerat. Men imorrn åker vi upp till Gävle och Sandviken. Caracola på onsdag =) Sen på lördag blir det Krysset och söndag lämnar jag Stockholm igen för att åka upp till Östersund en vecka.

Jo idag blir det väl till att blogga.. Jag ska även maila iväg 20.000 bilder till massa olika folk xD Bilder till Tobbe Ek, Marie Picasso, Camilla Håkansson och Mickis Schef ;) Dom två sistnämnada skulle jag mailat till redan direkt efter Mellon iår, men har knappt haft nån tid eller orkat xD Så ska se till att fixa det idag typ.

Nej, frukost kanske vore något att tänka på?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0