Inte framme än...

Nu skulle jag egentligen ha varit framme i Östersund. Men vi stötte på lite problem på vägen. Strax efter Sundsvall blev det strömavbrott av någon anledning :S Så då stod vi still ett tag. Dock vet jag inte hur länge, då jag sov. När jag vaknade stod vi bara stilla. I vaket tillstånd stod vi kanske stilla i 5-10 minuter... Sen innan Ånge så var det ett signalfel vilket gjorde att vi inte kunde hålla normal hastighet.. Sen även ett tågmöte som gjorde att vi var tvugna att stanna en liten snabbis.

Men nu ska vi vara framme om ungefär 15 minuter. Ska bli skönt att få kliva av tåget, börjar bli rätt trött på att bara sitta här xD Nu har det börjat blivit varmt här inne också.. Det som varit så svalt här inne tidigare.. Aja, det kanske har med att göra att det är typ 30 grader ute?!

Kommentarer
Postat av: A-K

Så där är de alltid när man åker norrt...:S

Ha de toppen!!! Så hörs vi!

Puss å kram!

2008-07-28 @ 18:38:22
URL: http://annakarinlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0