Jaha.

Då blev man ddeppad dåra... Fick reda på, för två timmar sen typ, att min Faster ligger på sjukhus :( Hon har varit sjuk förut, men blev frisk. Men nu verkar det ha blivit ett återfall?! Iallafall så tänker jag på dig, och hoppas du blir bra. Du kommer klara det!

När mamma berättade det blev jag helt stum liksom, jag trodde ju hon var frisk. Men hon har varit sjuk ett tag med en hosta typ, sen gick hon till doktorn idag igen, då visade sig att det var något med lungorna :S :( Asså det är nästan så att det börjar rinna en tår nerför kinden...

Nej, nu ska jag sluta skriva för det blir bara tråkigt för er att läsa, men jag var tvungen att berätta det...

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0