Nu var det helt plötsligt...

... kväll igen. Dagarna går hur fort som helst!

Idag sooov jag ganska länge :D Till typ 11?! Sen gick jag upp vid 12 kanske och duscha och åt frukost. Sen kom min syrra och hämtade mig och vi åkte ner till henne. När vi kom ner till henne packade hon lite till och så.. Ladda upp med musik. Sen strax efter 3 tog vi bussen till Sjukhuset och tog tunnelbanan därifrån. Vi kom väl till Centralen strax efter halv 4 och Ulrikas tåg gick inte förrän halv 5.. Vi gick in på Pressbyrån och kollade lite. Jag frågade om dom hade Se o Hör Norge, men det hade dom tyvärr inte. Men man kunde tydligen ringa Interpress (tror jag det hette) och beställa den vägen :P Men jag tror jag kanske ska maila norska Se o Hör själv och lyssna lite ;) Iallafall så kom gick klockan och tåget körde in på perrongen. Jag hjälpte henne på med väskan och checkade in platserna. Så jag vet tills jag själv ska åka :P Eluttag fanns, så jag kommer kunna ha datorn igång heeela resan :D

Sen hem och äta för att sedan åka vidare och hälsa på farmor. När vi varit där så åkte vi och handla och sen hem. Ringde och pratade med Carro om det mesta. Bestämde lite grejer :D Sen såg jag ju på Victoria-dagen. Lite orättvist att Linda bara fick köra en låt medans Perrelli fick köra 3?!

Nu sitter jag här på msn och chattar med massa vänner. Trevlans, trevlans! Men nu känner jag att jag snart kanske borde hitta kudden och sova ett tag så man kanske vaknar pigg imorrn?! :P

/Mikael


Kommentarer
Postat av: Mika

Körde linda bara en låt i tv? :o live körade hon tre; Hallelujah, Hur svårt kan det va och Sanningen.

Ja, och så sjöng ju alla All for love med...

konstigt :S

2008-07-15 @ 10:13:10
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Zara

Hej!

Man kan köpa Norska Ser&hör tidningen i Zinkensdamm o de finns även i Kungstregården Tunnelbana Station...

2008-07-15 @ 11:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0