På plats i Sandviken!

Ja, nu är jag här i Sandviken. Jag har inte kunnat skrivit något förut idag när jag fortfarande, då mitt internet fortfarande krånglar :S Jag undrar vad det är för fel egentligen?!

Iallafall, idag var vi och träffade AnnaMia vid Stadion. Hon var liksom Speaker på DN-galan idag. Vi hade frågat henne om hon hade tid att träffas en snabbis och det hade hon :D Vi åkte in till ett, men vi träffade henne inte förrän vid typ två. Kram först, sen stod vi och pratade lite. Hennes telefon ringde också xD Första samtalet tog hon, men det andra orkade hon inte ta. Typ alla höll liksom på och drog i henne xD Hon ville sen köpa en dricka typ så vi gick till närmaste kiosk, vilket var vid tunnelbanan. Men det blev inte bara dricka, lite choklad och sånt med ;) Sen blev det typ hej då, kram igen :D Jag tror faktiskt hon tyckte det var rätt skönt att få komma bort därifrån en snabbis. Hon hade varit där sen tidig förmiddag. Och så skulle hon börja prata vid 15:30 och sen slutade det inte förrän 22.

Vi åkte hem och packade och såg lite Rena Rama Rolf. Sen vid halv 5 gick vi till Centrum, köpte lite godis och dricka till bussen. Sen in till Centralen där vi åt på Donken :P Sen vid typ 20 i 6 kom Milla och vi gick och hämtade ut biljetterna till bussen :P Sen åkte vi hit upp till Sandviken. När vi kom hit var det på med TVn på en gång och lyssna på DN-galan. Vi ville ju höra liksom, dessutom hade vi ju lovat AnnaMia att se/lyssna på så mycket vi hann. Sen var vi hem till Carros pappa för att hämta kuddar. Nu sitter vi här och lyssnar på Caracola :D Fixar en skylt också. En Grattis på Namnsdagen skylt till Emma som ha namnsdag imorrn!

Vi åker väl in till Gävle vid 12 imorrn och hoppas på att brudarna ska repa :D Vi kommer ha så grymt kul iallafall :P Får se om det blir nån mer blogg här uppifrån. Kommer hem på torsdag annars. Då måtse jag blogga om alltihopa jag missat...

Vi hörs nån dag!

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej Micke!!! Tack för hälsningen!!!!! Ser fram emot att läsa inlägget!!! Hoppas att ni hade det kul!!! Sköt om dig!!! Kram E-M och Simon

2008-07-24 @ 14:54:44
URL: http://evamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0