Sommarkrysset 28/6

Klockan ringde redan vid nio, och vi var så sjuukt trötta. Vi ville verkligen inte gå upp men efter kanske en halvtimme?! gick vi upp. Duschade och åt frukost. Vi hade tänkt vara inne vid Grönan till 11. Det var ju bara att glömma. Vi kom väl dit vid halv ett, efter att vi lämnat Carros väska på Centralen också. Martin hade hållt platser till oss, Tusen tack!

Vi kom dit precis när Gry höll på att repa och när hon ser mig så undrar hon om jag klippt mig. Men snarare så var det längre än sist vi sågs eftersom det var en månad sen sist. Men det kan vara för att jag förut alltid använde keps?! Men nu har jag skippa det totalt. När Gry repat färdigt ser jag och Carro att Marie Picasso står vid sidan av scenen, så vi går dit och pratar lite med henne. Himla kul att få träffa henne igen :D Sen skulle hon repa så vi satte oss på våra platser och diggade med. Kul att hon fick sjunga en ny låt, Miracle! Eller ja, ny och ny, den finns på plattan men hon har inte uppträtt med den tidigare vad jag vet?!


Sen var det dags för paus i repen, då alla i produktionen skulle på lunch så det började inte förrän vid 14 igen. Då var det dags för Robert Wells att repa.. Booooring! Tycker jag... Sen helt plötsligt dök Nathalie Rosenberg upp på scenen i bakgrunden. När hon får se Carro så vinkar hon som en galning xD Men hon försvann igen.. Efter Robert repat så tänkte jag och Anna-Karin gå och handla mat, men när vi passerar sidan av scenen, vem står där om inte Nathalie. Så då va det bara att ropa dit Carro och så såg Nathalie Carro och kom fram. Måste säga att Nathalie är supertrevlig verkligen! Kul att hon typ tog in oss som "fans" på en gång :P Stod och pratade en stund och Carro tog kort med henne också. Sen skulle hon typ gå och repa mera dans inför repet. Jag och A-K gick och handlade våran mat och satte oss sen framför scenen igen och väntade in att Arash o Velvet skulle börja repa. Dom kom nog igång hyfsat snabbt efter vi kom tillbaks, och Nathalie var grym på att dansa. Sen kom Hammerfall och repa, viklet var rätt bra det med! Sen vid 10 över 4 skulle Sonja repa och guud va bra det var! Hon är fan grym! Sen hann Carro träffa henne lite snabbt och strax därefter kom Natta traskandes igen. Mycket trevligt!

Sen klockan 17 var det dags för genrep. Vi tog plats på rad två i mitten för att fota massa. Behöver kanske inte beskriva in i detalj hela Genrepet? Det var ju samma som direktsändingen. Men efter repet så kom Nathalie igen och sa hej en snabbis då hon skulle in och fixa smink och hår och så, men hon sa att hon skulle komma ut sen igen för att säga hej då till Carro. Tror jag passade på att äta igen här också?!

Vid sju började vi tjata på Carro att hon snart måste gå. Hon ringde Nathalie för att hon inte kom ut någongång, och Carro ville väldigt gärna träffa henne. Men hon fick inte tag i Natta.. Vid kvart över sju tvingade vi iväg Carro som, förståeligt, inte ville gå. Hon gick ändå men strax ser jag henne springa till sidan av scenen. Först trodde jag det var Nathalie så jag tänkte gå dit och prata ltie jag med. Men sen ser jag vem det är: DEEEEEAAAAAA!!!!! Jag blir alldeles överlycklig och kutar fram och kastar mig om henne. Jag hade inte träffat henne sen i November. När jag kramar om Dea så skrattar hon bara xD Antagligen såg det rätt kul ut. Britta var även med Dea på krysset, kul att se dig igen. Vi stod och pratade massa med dom och Carro stannade kvar och tog bussen som hon absolut senast kunde ta. Iallafall, pratade vi om Cirque, om det varit kul och så.. Pratade med Britta och hon kom ihåg mig och Carro från Kungsan och Rix FM när vi stått och skrikit hennes namn :P Hon hade blivit grymt glad, vilket var kul att höra. Carro gick och Dea o Britta intog sina platser. Vi gick och pratade med Martin och så tittar Nathalie ut och säger att hon såg att Carro ringt två gånger och hon skyndade sig ut.. Dom missade varandra med typ 2 minuter eller nåt... Men vi pratade med Nathalie lite snabbt innan hon gick in.

Sen började sändningen, och det behöver jag väl inte heller berätta så mycket om eftersom det sändes i TV. Men efter så gick vi fram till scen och Gry kom ner till mig och sa hej :D Jag tog kort med henne och pratade en snabbis innan hon var tvungen att gå för intervju. Men så stod vi och väntade på Sonja istället.. Det gjorde att jag missade att träffa Nathalie igen, men fick träffa henne i lördags ändå ;) Vi fick träffa Sonja och Anna-Karin tog kort med henne. Vi träffade Dea och Britta igen och jag tog kort tillsammans med Dea :D Vadå underbara människa?! Sen fick vi det ju bekräftat: Dea + Ari =Sant! Sen stod vi och hoppades att Nathalie skulle vara kvar, men det var hon ej så då åkte vi hem. Fick skjuts hela vägen hem :D

Vi la väl in bilderna på en gång, sen somnade vi nog hyfsat snabbt, var jäkligt trötta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0