Trött efter helgen!

Sitter och pratar med underbara vännerna på msn just nu. Shit va det blippar till! Men det är bara treeeevligt!

Idag var det Barnens Allsång igen, och jag börjar faktiskt tröttna litegrann på det nu efter 3:e söndagen i rad xD Men nu är dom inte tillbaka förrän 10 Augusti :P Men åh, Picasso var bättre än bra idag! Sen när jag träffade henne så frågade hon typ: Du tar en hel del bilder va? Jag svarade med ja, kanske runt 1000 på bara dig ;) Då ville hon att jag skulle maila över lite bilder till henne :P Så fick hennes mail, blev helt förvånad när jag fick den... Men det kommer ett kort inlägg om det när alla andra innan är klara ;)

Ska försöka hinna med det ikväll. Ska ju ändå vara uppe till efter 2 och vänta på att Carro kommer hem så man får prata med henne. Har saknat dig så sjukt mycket Carro!

Nej, nu ska jag blogga lite mera ;)

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0