Ändringar!

Här ligger jag som valigt med datorn i knät. Ligger i soffan i mitt rum och bara tar det väldigt lugnt.. Känner mig väldigt sliten.. Jag är uppe alldeles för sent på kvällarna/nätterna.. Men det blir lätt så när man har en dator i sitt rum :P Är väldigt nöjd med datorn. Dock finns det några saker som verkar fel?! Men det kanske är sånt man får leva med?

Jag hade tänkt ändra designen på bloggen igen :P Har redan tröttnat på den jag har nu xD Men då ska jag göra en som jag är riktigt nöjd med så jag ska slippa byta på vääldigt länge. Men dock måste jag vänta med att påbörja "design-bytet" då jag inte skaffat något Photoshop på den här datorn än..

Just nu går mitt internet väldigt segt vilket gör mig rätt så irreterad.. Blir rätt jobbigt när det tar hundra att uppdatera en hemsida...

Får se om det blir ytterligare ett inlägg innan jag går och lägger mig..

Imorrn ska jag till min syster och systerson för att fira honom. Han fyller 4 idag. Grattis Theo!
Även Grattis till Tobbe som fyller 16 idag!

/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0